مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 09:362020-02-26پزشكي

اقدام های پیشگیرانه و کنترلی ویروس کرونا در بندرهای هرمزگان


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در راستای اجرای قوانین و مقررات بهداشتی بین المللی (IHR) و براساس دستور العمل های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هدف رعایت موارد پیشگیرانه و کنترلی جهت جلوگیری از شیوع احتمالی ویروس کرونا در تمامی بنادر استان اعم از مسافری و تجاری، اقدامات پیشگیرانه ای در دستور کار قرار گرفته است .

الله مراد عفیفی پور افزود: از جمله این موارد می توان به ضد عفونی نمودن تمام اماکن اداری و عمومی و شناورهای مسافری به شکل مستمر، برگزاری همایش پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در بندر شهید رجایی، برگزاری دوره آموزشی برای خدمه شناورهای مسافری در بندر حقانی اشاره کرد.

وی ادامه داد: ابلاغ افزایش تجهیزات حفاظت فردی جهت مراقبت از کارکنان در معرض خطر به تمام شرکتها و همچنین استقرار تیم های از دانشگاه علوم پزشکی استان و اجرای اقدامات کنترلی نظیر تب سنجی اتباع کشورهای مختلف به شکل 24 ساعته از مهمترین اقداماتی است که با محوریت کارگره مقابله با پیشگیری و کنترل انتشار ویروس کووید19در بنادر هرمزگان در حال انجام می باشد.

این مقام مسوول گفت: پس از ابلاغ وزارت بهداشت مبنی بر اقدامات پیشگیرانه، این اداره کل اقدام به تشکیل کارگروهی با محوریت مرکز HSE، اداره امور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام های پیشگیرانه و کنترلی ویروس کرونا در بندرهای هرمزگان

اقدام های پیشگیرانه و کنترلی ویروس کرونا در بندرهای هرمزگان