مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 09:362020-02-26ورزشي

مدارس پایتخت برای مقابله با شیوع کرونا پاکسازی می شوند


اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران امروز چهارشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد: در ایامی که مدارس پایتخت به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل هستند، نیروهای خدماتی و سرایداران مدارس با همراهی و زیر نظر مدیران و کارشناسان سلامت و تندرستی مناطق تلاش می کنند تا فضای آموزشی ضدعفونی شود و برای حضور بدون دغدغه دانش آموزان آماده باشد.

ضدعفونی مدارس با اولویت مدارسی که ستاد اخذ رأی انتخابات مجلس شورای اسلامی بودند، آغاز شده و همه ظرفیت های آموزش و پرورش به کار گرفته شده است تا در یک هم افزایی ضمن ارایه آموزش های لازم، واحدهای آموزشی پاکسازی شوند.

مدارس موظف هستند که به طور مستمر کار ضدعفونی، گندزدایی، آلودگی زدایی، پاکسازی و نظافت تمام سطوح و اشیاء، وسایل و تجهیزات نظیر کلید برق، دستگیره اتاق، میز، لیوان، ظروف و محل های توقف و تردد را هر 12 ساعت یکبار و به صورت متوالی در مدارس با مواد گندزدای مربوطه انجام دهند.

مدارس برای سلامت و تمیز نگهداشتن و سالم سازی محیط باید از وایتکس یک درصد استفاده کنند و برای این کار، یک پیمانه وایتکس پنج درصد را با چهار پیمانه آب رقیق کرده و سپس، به کار گیرند.

همچنین مدارس موظفند برای ضدعفونی تجهیزات و فضاهای مورد استفاده عمومی مانند وسایل عمومی آزمایشگاهی، ورزشی، موس و صفحه کلید رایانه، دستگیره د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس پایتخت برای مقابله با شیوع کرونا پاکسازی می شوند

مدارس پایتخت برای مقابله با شیوع کرونا پاکسازی می شوند