مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 09:102020-02-26سياسي

مدیران سفارشی جایگاهی در فارس نخواهند داشت


منتخب مردم شیراز در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران کارآمد باید در فارس مدیریت کنند و مدیران سفارشی در این استان جایگاهی نخواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در شیراز، جعفر قادری با حضور دفتر خبرگزاری فارس در شیراز، برخی از برنامه های خود را در حوزه های مختلف تشریح کرد.

قادری که پیش از این سابقه حضور در دور هشتم مجلس را نیز در کارنامه فعالیت خود دارد در این دوره با شعار ما می توانیم توانست اعتماد مردم را جلب کند و در لیست چهار منتخب مردم شیراز قرار گیرد؛ قادری که دارای دکترای اقتصاد شهری و منطقه ای از دانشگاه تربیت مدرس و عضو هیات علمی دانشگاه شیراز است، در سال های 84تا 86 نیز شهردار شیراز بود.

وی انتخاب این شعار را با استناد بر تأکیدات مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: علی رغم تمام مشکلات در حوزه های مختلف بن بستی وجود ندارد و می توان با تکیه بر دانش فنی و سرمایه های داخلی از سد مشکلات عبور کرد، هرچند لازمه موفقیت کشور ارتباطات بین المللی است.

این منتخب مردم شیراز در مجلس یازدهم، همراهی مردم را اصلی ترین عامل تحقق شعار ما می توانیم خواند و افزود: تأکید ما بر روی مدل های درون سازمانی و درون گرا است، توجه به عدالت اجتماعی، مبارزه با فساد و تبعیض در دل این شعار است که با تحقق آن می توان به شعارهای اصلی مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران سفارشی جایگاهی در فارس نخواهند داشت

مدیران سفارشی جایگاهی در فارس نخواهند داشت