مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 21:352020-02-25پزشكي

مردم از سفر به استان گیلان جدا خودداری کنند/ شماره 4401 پاسخگوی شهروندان


نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت در گیلان با تأکید بر خودداری مردم از سفر به این استان، گفت: شماره تلفن 4401 آماده پاسخگوی به سوالات شهروندان درباره کرونا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی شادنوش شامگاه سه شنبه در گفتگوی ویژه خبری با شبکه باران با اشاره به اینکه در سال 2019 آنفلوآنزا در آمریکا 61 هزار نفر را به کام مرگ برد، اظهار کرد: این در حالی است که ویروس کرونا جدید تاکنون زیر دو هزار و 700 نفر را در جهان کشته است.

شادنوش با بیان اینکه مرگ و میر ناشی از این ویروس بسیار ناچیز است، افزود: افراط و تفریط و رعایت نکردن بسیاری از نکات بهداشتی دلیل شیوع راحت این بیماری در سطح جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه باید از همه شهروندان بخواهیم که در این زمینه همکاری لازم را انجام دهند، گفت: رعایت بهداشت فردی و عدم حضور در اماکنی که افراد زیادی حضور دارند باید خودداری کنند.

نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت برای مدیریت کرونا در گیلان با بیان اینکه مسئولان با همه امکانات موجود تلاش می کنند تا بهترین خدمات را ارائه دهند، گفت: شماره 4401 از امروز به صورت شبانه روزی پاسخگوی تماس گیرندگان خواهد بود راهنمایی های لازم را انجام می دهد امیدواریم بتوانیم با مردم ارتباط مناسبی برقرار شود و پاسخگوی ابهامات باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از سفر به استان گیلان جدا خودداری کنند/ شماره 4401 پاسخگوی شهروندان

مردم از سفر به استان گیلان جدا خودداری کنند/ شماره 4401 پاسخگوی شهروندان