مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 21:052020-02-25پزشكي

400 هزارنفر در آذربایجان شرقی از بیمه سلامت رایگان بهره مند هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، وحید مجیدی، امروز در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به تعداد افراد تحت پوشش این سازمان خاطرنشان کرد: هم اکنون 2 میلیون و 100 هزار نفر در بیمه سلامت استان عضو هستند، 5 صندوق در استان وجود دارد که صندوق روستاییان یکی از بزرگ ترین صندوق ها با جمعیت تحت پوشش یک میلیون و 100 هزار نفر است.

وی با اشاره به میزان طرف قرارداد با بیمه سلامت گفت: 2 هزار 490 مؤسسه خدمات پزشکی درمانی و داروخانه در استان طرف قرارداد بیمه سلامت هستند که بیش از 93 درصد مؤسسه های استان را تشکیل می دهد.

مجیدی با اشاره به فعالیت 74 دفتر پیشخوان در استان گفت: در آغاز به کار دولت، تنها 41 دفتر در استان فعالیت می کرد اما در 6 سال گذشته 33 دفتر دیگر با هدف تسهیل دسترسی مردم در بخش ها و شهرستان های استان افزوده شد.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان شرقی با اشاره به الکترونیکی شدن نسخ و اسناد پزشکی افزود: تاکنون نزدیک به 7 میلیون و 490 هزار سند به صورت الکترونیکی رسیدگی شده است، امسال نسخه نویسی الکترونیکی هم راه اندازی شد که به این منظور 430 مؤسسه به این سامانه وصل شده و از تیرماه 206 هزار نسخه الکترونیکی صادر شده که نزدیک 510 هزار قلم از بابت آن تجویز شده است.

به گفته مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان شرقی، 23 درصد موسسه ها به صورت الکترونیکی نسخه الکترونیکی صادر می کنند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 هزارنفر در آذربایجان شرقی از بیمه سلامت رایگان بهره مند هستند

400 هزارنفر در آذربایجان شرقی از بیمه سلامت رایگان بهره مند هستند