مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 20:502020-02-25ورزشي

اعتراض فوتبالی ها به برگزاری لیگ برتر؛ مسابقات را متوقف کنید


اهالی فوتبال توقف برگزاری لیگ برتر هم زمان با شیوع ویروس کرونا را خواستار هستند اما ستاد مقابله با این ویروس در ورزش به دلایل ناگفته، اعلام کرده که امکان چنین اتفاقی وجود ندارد.

- اعتراض فوتبالی ها به برگزاری لیگ برتر؛ مسابقات را متوقف کنید اهالی فوتبال توقف برگزاری لیگ برتر هم زمان با شیوع ویروس کرونا را خواستار هستند اما ستاد مقابله با این ویروس در ورزش به دلایل ناگفته، اعلام کرده که امکان چنین اتفاقی وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با ادامه شیوع ویروس کرونا و افزایش شمار مبتلایان و کشتگان به وسیله این ویروس مهلک، برخی از ادارات، موسسات و اماکن مهم از جمله مدارس و دانشگاه ها تعطیل شدند تا هرگونه عبور و مرور غیر ضرور در سطح شهرها کاسته شود.

با این وجود مساله برگزاری مسابقات لیگ برتر هم چنان به قوت خود باقی است و این موضوع بعد از جنجالی که در بازی سپاهان و پرسپولیس آفرید، تبدیل به پرونده ای مهم در فوتبال ایران شده است.

تداوم این مساله در فوتبال ایران، اکنون صدای مربیان، مدیران و بازیکنان را در آورده و عده ای فوتبال باشگاهی در ایران را با کشورهایی مانند ایتالیا و کره جنوبی مقایسه می کنند که در وضعیت مشابه، تصمیم به لغو مسابقات خود گرفته اند اما در ایران که شمار کشته شده ها بیش تر است، مسوولان خواستار برگزاری مسابقات بدون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض فوتبالی ها به برگزاری لیگ برتر؛ مسابقات را متوقف کنید

اعتراض فوتبالی ها به برگزاری لیگ برتر؛ مسابقات را متوقف کنید