مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 20:402020-02-25اقتصادي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته


چرا مدارس استان اصفهان روز سه شنبه تعطیل نشد؟، کمبود و گرانی ور ق های استراتژیک؛ مقصر کیست؟، «کرونا» در کشور رو به کاهش است، آخرین وضعیت بارندگی ها در اصفهان، - پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (سه شنبه ششم اسفندماه) را اینجا مشاهده می کنید: چرا مدارس استان اصفهان روز سه شنبه تعطیل نشد؟ دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با صدور اطلاعیه ای دلایل عدم تعطیلی مدارس استان در روز سه شنبه را تشریح کرد.

کمبود و گرانی ور ق های استراتژیک؛ مقصر کیست؟ آنچه این روزها شرکت های فولادساز هم چون فولاد مبارکه اصفهان را در مظان اتهام قرار داده این است که هم قیمت ها را به طور غیرقانونی افزایش داده اند و هم اینکه ورق را در اختیار شرکت های خرد قرار نمی دهند، اما کارشناسان بورس نظر دیگری دارند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس: کرونا در کشور رو به کاهش است/ شایعات از خود بیماری خطرناک تر است سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: طبق مشاهداتی که داشتیم این بیماری در برخی شهرهای که اوج گرفته بود اکنون طبق نمودارها افت کرده است، اگر پیشگیری و اقدامات بهداشتی انجام شود طی هفته های آینده این بیماری کنترل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته