مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 20:002020-02-25سياسي

از ما به ما نزدیک تر


انسان ها توجه ندارند، نعمتی به نام «دعا» دارند و با آن می توانند بسیاری از امور و خواسته هایی را که به روال عادی انجام آن ناممکن به نظر می رسند، - خبرگزاری فارس،گروه دیدگاه؛ حسین شریعتمداری در یادداشتی نوشت:     چند سال قبل با پرسش هایی که در ذهنم شکل گرفته بود نزد یکی از علمای بزرگ دینی رفتم تا پاسخ سؤالاتم را جویا شوم.

5 پرسشی را که برایم پیش آمده بود همراه با توضیحات پیرامونی مطرح کردم و در پایان از ایشان درخواست دعا کرده و به انتظار پاسخ نشستم.

آن عالم بزرگوار با دقت به سؤال ها گوش فرا دادند و سپس با نظم و دقتی مثال زدنی به تک تک پرسش ها پاسخی دقیق و حکیمانه دادند.

پاسخ ها به اندازه ای گویا و گره گشا بود که گویی آنچه را در ضمیرم بود، پیشاپیش خوانده و ساعت ها درباره آن به اندیشه نشسته بودند.

پاسخ پرسش ها که به پایان رسید، فرمودند؛ و اما، دعا که به آن اشاره کردید.

وقتی آدم ها نگاه می کنند و می بینند دست دارند تردیدی به خود راه نمی دهند که می توانند این یا آن چیز را جا به جا کنند، این کتاب را بردارند و آن لباس را به فلان جا ببرند و.

وقتی می بینند پا دارند، بی آنکه ذره ای تردید به ذهنشان خطور کند نتیجه می گیرند که می توانند به این نقطه و آن نقطه بروند، کوهنوردی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ما به ما نزدیک تر

از ما به ما نزدیک تر