مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 19:552020-02-25پزشكي

ممنوعیت ملاقات بیماران در برخی بیمارستان های یزد اعمال شد


ابراهیم سلمانی سه شنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: در راستای اقدامات پیشگیرانه و آمادگی بیشتر بیمارستان شهید صدوقی (ره) جهت رسیدگی به مراجعان از روز چهارشنبه 7 اسفند ماه تا اطلاع ثانوی ملاقات بیماران در این بیمارستان ممنوع است.

بیمارستان شهید صدوقی یزد بعنوان مرکز قرنطینه بیماران کرونای و نگهداری از آنها در استان تعیین شده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی نیز امروز گفت: با ارسال آزمایش از کسانی که به علت علائم تنفسی شدید در بیمارستان بستری بودند، نتیجه آزمایش اولیه یک نفر از آنان به ویروس کرونا (کویید 19) در یزد مثبت اعلام شد.

دکتر محمدرضا دهقانی در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به اینکه این آزمایش باید 3 بار تایید شود، نتیجه آزمایش اولیه این فرد که هم اکنون در بیمارستان بستری است، مثبت اعلام شده و نتیجه ابتلا یا عدم ابتلای قطعی وی فردا رسما از طریق وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.

همچنین در راستای اقدامات پیشگیرانه و آمادگی بیشتر بیمارستان شهید دکتر رهنمون، جهت رعایت بهداشت فردی و عمومی مراجعان، از روز سه شنبه 6 اسفند ماه تا اطلاع ثانوی ملاقات بیماران در این بیمارستان فقط روزهای یکشنبه، سه شنبه و جمعه از ساعت 15 لغایت 15/30 خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت ملاقات بیماران در برخی بیمارستان های یزد اعمال شد

ممنوعیت ملاقات بیماران در برخی بیمارستان های یزد اعمال شد