مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 17:552020-02-25ورزشي

قطار کرمان- رفسنجان در راه لیگ برتر فوتبال


دو تیم فوتبال مس کرمان و مس رفسنجان امیدوارانه در مسیر راه یابی به لیگ برتر پیش می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، تیم فوتبال مس کرمان که در اوایل فصل رقابت های لیگ دسته اول،  فوتبال بسیار بدی را آغاز کرد در همان اول، هوادران فکر نمی کردند که نا گهان موتور این تیم روشن شود و دلسردی های اوایل فصل را به فراموشی بسپارد و با قدرت دو برابر استارت رسیدن به لیگ برتر را بزند.

شاگردان حسینی در تیم لاله های نارنجی و در قلعه عقاب ها همه تیم ها را اسیر کردند و یکی پس از دیگری را با نا امیدی راهی خانه هایشان کردند.

شاگردان حسینی در هفته های اخیر یک بار دیگر بر سر نزاع برای رسیدن به لیگ برتر فوتبال با تیم های چند صد میلیون و شاید هم میلیاردی پنجه در پنجه انداخته و مچ آن ها را با قدرت خود به زمین خوابانده است.

قطار مس به سمت مسیر روشن لیگ برتر به همراه دیگر همشهری اش مس رفسنجان راهی لیگ برتر هستند و امید بسیار زیادی می رود که دو نماینده خوب کرمان شانس بیشتری برای رسیدن به لیگ برتر داشته باشند.

شاگردان ربیعی در سمت مقابل و در مس رفسنجان فصل را با قدرت آغاز کردند و بالاتر از مس کرمان رده دومی، سکان هدایت و سکوی نخست لیگ یک فوتبال کشور  را با 47 امتیاز را در اختیار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار کرمان- رفسنجان در راه لیگ برتر فوتبال

قطار کرمان- رفسنجان در راه لیگ برتر فوتبال