مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 17:452020-02-25ورزشي

تهیه 70 مصوبه برای مقابله با کرونا در مازندران


احمد حسین زادگان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تشکیل ستاد مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: تاکنون چهار جلسه قرارگاه زیستی و مقابله با کرونا در استان تشکیل شده است که 70 مصوبه داشته است.

وی بررسی و پایش وضعیت بیماران و آمادگی دستگاه ها برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا از جمله اهداف ستاد مقابله این بیماری در استان اعلام کرد و گفت: باید از ظرفیت همه رسانه ها برای ارتقای اگاهی بخشی به افکار عمومی بهره برد زیرا تدابیر پیشگیرانه اولویت اساسی است.

وی با اشاره به استقرار گیت هایی در مبادی ورودی استان شامل فرودگاه ها، راه آهن و راه ها برای بیماریابی و تست این بیماری از مسافران اظهار داشت: مازندران درگیر ویروس کرونا است و از مسافران تقاضا داریم از سفرهای غیرضرور به استان پرهیز کنند.

استاندار مازندران از آماده سازی مناطق اسکان توسط هلال احمر خبر داد و گفت: برای پیشگیری از سرایت ویروس کرونا، برگزاری جشنواره ها و برنامه ها لغو و نسبت به تعطیلی اماکن ورزشی و زیارتی اقدام شده است.

حسین زادگان درباره برگزاری نماز عبادی و سیاسی در جمعه پیش روی گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم رایزنی هایی با نماینده ولی فقیه در استان داشتیم تا در صورت تأیید و هماهنگی شورای سیاستگذاری کشور، این هفته نمازجمعه اقامه نشود و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه 70 مصوبه برای مقابله با کرونا در مازندران

تهیه 70 مصوبه برای مقابله با کرونا در مازندران