مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 17:352020-02-25سياسي

دستور ویژه رییسی برای رسیدگی به وضعیت زندانیان در برابر کرونا


سخنگوی قوه قضاییه از دستور آیت الله رییسی برای رسیدگی ویژه به وضعیت زندانیان در جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، غلامحسین اسماعیلی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور، از تمهیدات ویژه بهداشتی و قضایی در زندان های کشور خبر داده و گفت: در جلسه دیروز شورای عالی قوه قضاییه و متعاقب گزارش سازمان پزشکی قانونی از وضعیت مبتلایان به این ویروس در برخی استان ها، حسب دستور ریاست محترم قوه قضاییه مقرر گردید کمیته ویژه ای توسط سازمان زندان ها با همکاری و مشارکت پزشکی قانونی و وزارت بهداشت و درمان تشکیل و اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه در جهت حفظ سلامت زندانیان انجام و پیش بیبنی لازم در زمینه تدارک بخش های پزشکی و درمانی صورت پذیرد.

  سخنگوی قوه قضاییه به تشکیل کمیته ای قضایی با موضوع بررسی وضعیت زندانیان اشاره کرده و افزود: همچینین در جلسه شورای عالی قوه قضاییه مقرر گردید کمیته ای به ریاست معاون اول قوه وضعیت قضایی زندانیان را بررسی و به اتخاذ و ابلاغ سیاست کیفری مناسب به واحد های قضایی بپردازد.

بر اساس این سیاست کیفری مقرر شد تدبیری اتخاذ شود که ورودی زندان ها در شرایط فعلی کشور حتی الامکان کاهش یافته و بجز مواردی که بازدداشت متهمان ضرورت دارد، از صدور قرار منتهی به بازداشت اجتناب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور ویژه رییسی برای رسیدگی به وضعیت زندانیان در برابر کرونا

دستور ویژه رییسی برای رسیدگی به وضعیت زندانیان در برابر کرونا