مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 17:352020-02-25سياسي

سازمان نیاز به تغییر ایجاد فکر و جریان جدید دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، زهرا اربابی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان که اختصاص به آیین تودیع و معارفه روسای سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان داشت، با تاکید بر اینکه امروز باید استفاده از ظرفیتی که در نخبگان جامعه وجود دارد را به عنوان یک اولویت قرار دهیم، افزود: با این اولویت می توان نسبت به تغییر ایجاد افکار و جریان جدید اقدام کرد.

وی با بیان اینکه در مدیریت قبلی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان، اقدامات خوب و قابل تقدیری انجام شده است، تصریح کرد: توسعه امری جمعی بوده و هیچ گاه نمی توان با تکیه بر توانمندی های یک سازمان به توسعه ای که مدنظر است، دست یافت، به همین خاطر برای اینکه شاهد توسعه استان باشیم، باید این همکاری همه جانبه بین دستگاه ها وجود داشته باشد.

اربابی با یادآوری اینکه با همکاری که امروز بین دستگاه ها شاهد هستیم، رسیدن به این توسعه در استان دور از ذهن نیست، ادامه داد: اگر بخواهیم برنامه های ما به مرحله عملیاتی و رسیده و خروجی قابل قبولی داشته باشد، باید بتوانیم برنامه ریزی ها را منطبق با ظرفیت ها، تهدیدها و نیز فرصت هایی که در اختیار داریم، اتخاذ کنیم.

معاون توسعه منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه در ادامه با تاکید بر اینکه برای اینکه بتوانیم توسعه استان را در نزدیک ترین زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان نیاز به تغییر ایجاد فکر و جریان جدید دارد

سازمان نیاز به تغییر ایجاد فکر و جریان جدید دارد