مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 17:252020-02-25اجتماعي

25 خانوار چرداولی در محاصره سیل قرار گرفتند


روح اله پری زاده شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شدت باران که از روز گذشته آغاز شده خسارات فراوانی به زیرساخت های شهر سرابله وارد کرده است و با توجه به اینکه پل جنب اداره راهداری جوابگوی این حجم آب را نداشته و راه ارتباطی و تردد 25 خانوار در این منطقه قطع شده است و هم اکنون این تعداد خانوار در محاصره سیل قرار دارند.

وی یادآور شد: حجم آب های روان شده از مناطق اماراو کارزان، منطقه توه آسمان آباد و بانکول مشرف به شهر سرابله به این شهر هدایت و خسارات زیادی وارد کرده است.

شهردار سرابله اضافه کرد: هم اکنون تمامی عوامل شهرداری، راهداری و هلال احمر برای خدمت رسانی در سطح شهر قرار دارند و در دو مجموعه ورزشی شهر توسط هلال احمر چادر برای سکونت اضطراری خانوارهایی که در محاصره سیل قرار دارند برپا شده است.

پری زاده با اعلام این که شدت باران باعث آبگرفتگی معابر عمومی و پل ها شده است از شهروندان خواست: از تردد غیر ضروری پرهیز کنند تا شاهد هیچ گونه حادثه ناگواری نباشیم.

وی تاکید کرد: شدت باران به اندازه ای است که امکان دارد خودروها را جابجا و تخریب کند لذا درخواست می شود از پارک کردن خودروها در مسیر سیلاب خودداری شود.

شهر سرابله با جمعیت 15 هزار نفر به عنوان مرکز شهرستان چرداول در 30 کیلومتری ایلام قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 خانوار چرداولی در محاصره سیل قرار گرفتند

25 خانوار چرداولی در محاصره سیل قرار گرفتند