مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 15:552020-02-25اقتصادي

بسته مالی برای 30 هزار خانوار مددجوی استان بوشهر تامین می شود


احمد لطفی روز سه شنبه در نشست با ناظر گمرک های استان و مدیرکل گمرک بوشهر افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، برای هر خانواده 300 هزار تومان در نظر گرفته شده که امید می رود با همکاری مردم نیکوکار این استان محقق شود.

وی بیان کرد: در کنار همکاری خیران حقیقی استان، شاهد همکاری های خوبی از سوی خیران حقوقی در برتامه های فقرزدایی استان بوشهر هستیم.

لطفی ادامه داد: وضعیت اقتصادی جامعه هدف کمیته امداد با توجه به گرانی های موجود در شرایط مناسبی قرار ندارد و با اعتبار محدود موجود امکان رفع مشکلات آنها بدون کمک های مردمی و افراد خیر وجود ندارد.

وی ادامه داد: البته درچند سال گذشته، خدمات خوب و مناسبی در عرصه های مختلف معیشتی، تامین مسکن، پیگیری مسائل درمانی، کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان زیر پوشش و تامین جهیزیه نوعروسان انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون، تعداد بی شماری درخواست در زمینه های مختلف به دبیرخانه کمیته امداد استان بوشهر رسید که نشان می دهد درصد قابل توجهی از جمعیت استان بوشهر دچار مشکلات و گرفتاری هایی هستند.

لطفی بیان کرد: همکاران مجموعه کمیته امداد استان بوشهر، تک به تک این درخواست ها را رسیدگی کرده و در حد توان و امکانات موجود و با استفاده از توان خیران زمینه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته مالی برای 30 هزار خانوار مددجوی استان بوشهر تامین می شود

بسته مالی برای 30 هزار خانوار مددجوی استان بوشهر تامین می شود