مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 15:252020-02-25اقتصادي

تقویت قدرت خرید بازنشستگان کشوری/ 330 مرکز درمانی تأمین اجتماعی در خدمت مردم


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه با تسهیلات قرض الحسنه 1.

2 میلیون تومانی می خواهیم قدرت خرید بازنشستگان کشوری را تقویت کنیم در عین حال گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگاراقتصادی خبرگزاری فارس، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در مراسم امضای تفاهم نامه اعطای تسهیلات خرید به بازنشستگان کشوری در صندوق بازنشستگی حاضر شده و این تفاهم نامه به امضای مدیران صندوق بازنشستگی، بانک صادرات ایران و فروشگاه زنجیره ای رفاه رسید.

براساس این تفاهم نامه مقرر شد برای هر بازنشسته کشوری تا مبلغ 1.

2 میلیون تومان در کارت سپهر که حقوق بازنشستگی آنها واریز می شود، شارژ شود و نرخ کارمزد این تسهیلات فقط 2 درصد و بدون سود بانکی است که بازپرداخت این تسهیلات نیز با یک ماه تنفس ظرف چهار ماه خواهد بود.

بنابراین هر بازنشسته می تواند حداقل 3 بار در طول سال از این تسهیلات و جمعاً به مبلغ سه میلیون و 600 هزار تومان استفاده کنند.

وی افزود: می خواهیم سبد خدمت به بازنشستگان را متنوع کنیم از جمله خدمات متنوعی از بیمه به بازنشستگان کشوری، صندوق بازنشستگی فولاد، تأمین اجتماعی، عشایری و روستایی ارائه کنیم.

شریعتمداری گفت: اولویت بازنشستگان سه مورد تأمین معیشت، سرپناه و سلامت است که هم می خواهیم سفره خانوار بازنشستگان مورد توجه قرار گیرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت قدرت خرید بازنشستگان کشوری/ 330 مرکز درمانی تأمین اجتماعی در خدمت مردم

تقویت قدرت خرید بازنشستگان کشوری/ 330 مرکز درمانی تأمین اجتماعی در خدمت مردم