مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 15:252020-02-25اقتصادي

بی نیازی کشور از واردات ورق های عملیات حرارتی پذیر


با تلاش و همت کارشناسان فولاد مبارکه برای اولین بار در کشور عملیات طراحی و تولید ورق های عملیات حرارتی پذیر (CK45) با موفقیت انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، علیرضا مولوی زاده اظهار داشت: با دست یابی به این موفقیت بزرگ از این پس کشورمان ایران از واردات این گرید خاص که در صنایع ماشین سازی و تولید انواع پیچ و مهره و.

کاربرد دارد، بی نیاز می شود و عملا به جمع صادرکنندگان آن می پیوندد.

رییس تروپروسس واحد متالورژی و روش های تولید فولاد مبارکه  با اشاره به این که فولاد مبارکه در سال 98 در زمینه تولید انواع ورق های خاص به دستاوردهای ارزشمندی دست یافته است، تصریح کرد: این شرکت با اتکا به دانش فنی و تکنولوژی نهادینه شده در نیروی انسانی و با استفاده از ظرفیت های علمی کشور و همچنین در راستای مشتری مداری در خطوط تولید، طراحی و تولید گریدهای موردنیاز صنایع پایین دست را از اولویت های خود دانسته و همواره تلاش کرده است تا با استفاده از ظرفیت های یادشده در مسیر خودکفایی و بی نیازی از واردات و خروج ارز از کشور در شرایط تحریم گام های ارزشمندی بردارد.

وی در پایان با تأکید بر این که از این پس کشور ما در زمینه این نوع ورق های خاص به جای واردکننده، صادرکننده خواهد بود، از همکاری صمیمانه کارکنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی نیازی کشور از واردات ورق های عملیات حرارتی پذیر

بی نیازی کشور از واردات ورق های عملیات حرارتی پذیر