مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 15:162020-02-25پزشكي

خوابگاه ها و اماکن دانشجویی در استان فارس گندزدایی می شوند


کوروش عزیزی روز سه شنبه در دومین نشست کمیته مدیریت بحران کرونا ویروس اظهار کرد: علاوه بر این، ضد عفونی و پاکسازی سرویس های ایاب و ذهاب به صورت روزانه در دستور کار این مدیریت قرار داشته و وسائط نقلیه با توجه به اهمیت ویژه ای که دارند، روزانه دو نوبت به طور کامل ضد عفونی و نظافت می شوند.

دکتر عزیزی، تهیه ظروف یک بار مصرف را از دیگر اقدامات مدیریت امور دانشجویی معاونت برشمرد و ادامه داد: برای حفظ بهداشت و نیز پیشگیری از انتقال بیماری ها، غذاهای دانشجویی در ظروف یک بار مصرف سرو شده و این روند تا زمان رسیدن به وضعیت عادی ادامه دارد.

عضو هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به تعطیلی کلاس ها و واحدهای آموزشی تا پایان هفته جاری گفت: حضور نیافتن دانشجویان در این ایام و خلوت بودن خوابگاه ها و سایر اماکن دانشجویی، فرصت مطلوبی را برای برقراری سیستم بهداشتی کارآمدتر ایجاد کرده و تلاش می کنیم تا از این فرصت به دست آمده برای ارتقای سطح بهداشتی این اماکن که بر سلامت دانشجویان تاثیری مستقیم دارد، نهایت بهره را ببریم.

او در ارتباط با فعالیت های مرکز طبی و سلامت دانشجویان دانشگاه، گفت: این مرکز نیز با توجه به وظیفه ذاتی که بر عهده دارد، برنامه های آموزشی مناسبی را برای گروه های مختلف از جمله نیروهای شاغل در آشپزخانه و سلف مرکزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوابگاه ها و اماکن دانشجویی در استان فارس گندزدایی می شوند

خوابگاه ها و اماکن دانشجویی در استان فارس گندزدایی می شوند