مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 15:162020-02-25پزشكي

اطمینان کاذب درخصوص کرونا به مردم داده نشود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا سید محمد علوی روز سهشنبه در کمیته پیشگیری و کنترل ویروس کرونا با حضور متخصصان عفونی خوزستان در سرسرای هلال احمر استان بیان کرد: مطالب مختلفی همچون از بین رفتن ویروس کرونا بر اثر گرما و یا مبتلا نشدن کودکان به این بیماری بیان شده است؛ این مطالب از سوی کشور چین بر اساس تجربیات آنها بیانن شده اما مشخص نیست که در ایران نیز این ویروس همین عکس العمل را داشته باشد.

وی گفت: به همین منظور تقاضا دارم که در بیان مطالب از سوی افراد مختلف دقت لازم انجام شود و اطمینان کاذب در خصوص این ویروس به مردم اعلام نشود.

مردم باید به تمام نکات بهداشتی و مراقبتی اعلام شده از سوی بهداشت را در هر گروه سنی رعایت کنند.

ترس از استرس مردم بیش از ویروس کرونا مدیر گروه بیماری های عفونی و گرمسیری دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: ترس از نگرانی مردم بیشتر از ویروس کرونا است؛ اپیدمی شدن استرس در بین مردم می تواند فجایعی را در پی داشته باشد.

وی گفت: میزان مرگ ومیر بر اثر این بیماری پایین است و باید با مراقبت از بیماران میزان مرگ و میر بر اثر این ویروس را کاهش دهیم.

علوی بااشاره به اینکه حفاظت از کارکنان بهداشت و درمان و بیمارستان ها نیز بسیار اهمیت دارد بیان کرد: وسایل محافظت فردی و ماسک برای کارکنان بیمارستان های خوزستان در حال خریداری است و 20


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطمینان کاذب درخصوص کرونا به مردم داده نشود

اطمینان کاذب درخصوص کرونا به مردم داده نشود