مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 15:062020-02-25سياسي

آبفا اهواز برای قطعی آب برخی نقاط این شهر چاره اندیشی کند


فتح اله حاجتی روز سه شنبه در یکصد و نهمین نشست علنی شورای اسلامی شهر اهواز بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب اهواز این روزها بدون برنامه و دارای دستپاچگی در مدیریت است؛ مدیریت این شرکت ظرفیت شنیدن انتقادات را ندارد و از عضو شورای اسلامی شهر به دلیل طرح این مسایل نزد دادگاه شکایت کرده است.

وی ادامه داد: در بیان قطعی مکرر آب شرب برخی نقاط اهواز همچون مرکز شهر، منبع آب، حصیرآباد، کوی رمضان، باهنر و سپیدار تنها حقایق را بیان کردم.

این عضو شورای شهر اهواز با اشاره به تشدید مشکل قطعی آب اهواز در هفته های گذشته بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب اهواز نه تنها پاسخ درستی در این خصوص نمی دهد بلکه برای پایان دادن به این شرایط اقدام فوری نمی کند.

وی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب اهواز تعهداتی مانند اصلاح ایستگاه سپتیک خیابان زند نبش خیابان فرهنگ، اتصال خط فاضلاب کوی مشعلی به کلکتور اصلی، نصب پمپهای پیچی در ایستگاه پیچوار و لولهگذاری خط هزار در بلوار معلم داشته است اما عملی نشده اند؛ شرکت آبفا با شخم زدن بلوار معلم اهواز باعث بروز مشکل در رفت و آمد مردم شده است.

حاجتی بیان کرد: از نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز ، استاندار خوزستان و مسئولان وزارت نیرو درخواست می شود که به وضعیت شرکت آب و فاضلاب اهواز رسیدگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبفا اهواز برای قطعی آب برخی نقاط این شهر چاره اندیشی کند

آبفا اهواز برای قطعی آب برخی نقاط این شهر چاره اندیشی کند