مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 15:052020-02-25اقتصادي

تاکنون خسارت ناشی از بارندگی در استان مرکزی گزارش نشده است


تاکنون خسارتی ناشی از بارندگی در سطح استان گزارش نشده و در صورت بروز مشکل با توجه به آمادگی تیم مدیریت بحران پیش بینی می شود بتوان موارد را به خوبی مدیریت کرد.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: تاکنون خسارتی ناشی از بارندگی در سطح استان گزارش نشده و در صورت بروز مشکل با توجه به آمادگی تیم مدیریت بحران پیش بینی می شود بتوان موارد را به خوبی مدیریت کرد.

سیدعلی آقازاده در نشست مدیریت بحران استان مرکزی اظهار کرد: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده در ستاد بحران آمادگی لازم در خصوص بارش ها در استان مرکزی وجود دارد و در صورتی که در برخی مناطق طغیان یا سیلابی ایجاد شود این هماهنگی ها در ستادهای بحران شهرستا ن ها و در سطح استان وجود دارد و می توان مشکلات را به خوبی مدیریت کرد.

وی افزود: صبح امروز بازدیدی از سطح شهر اراک انجام شد که شاهد انجام اقدامات خوبی در رودخانه اراک توسط دستگاه های مختلف بوده ایم و این رودخانه در شرایط نسبتا خوب و بهتر از سال گذشته قرار دارد و این اقدامات تا حد زیادی سیلاب های رودخانه را در برمی گیرد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: البته 10 درصد دیواره سازی باید تا نیمه نخست سال آینده انجام و به اتمام برسد و برای سال آینده در آمادگی کامل قرار بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون خسارت ناشی از بارندگی در استان مرکزی گزارش نشده است

تاکنون خسارت ناشی از بارندگی در استان مرکزی گزارش نشده است