مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 14:352020-02-25اقتصادي

استان سمنان 50 هزار حقوق بگیر در بخش صنعت و معدن دارد


معاون اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه ظرفیت های صنعتی و معدنی استان بی نظیر و مطلوب است، گفت: استان سمنان 50 هزار حقوق بگیر در بخش صنعت و معدن دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حشمت الله عسگری بعدازظهر سه شنبه در آیین تکریم از رییس سابق سازمان صمت استان به میزبانی اتاق بازرگانی سمنان ضمن بیان اینکه استان سمنان 50 هزار حقوق بگیر در بخش صنعت و معدن دارد، ابراز داشت: برای تقویت این افراد در حوزه تولید داخل می بایست با گفتار و عمل مناسب اثرات سو مباحث اثرگذار بر تولیدکننده کاهش یابد که رسیدگی به این نیاز کار بزرگی محسوب می شود.

وی بابیان اینکه استان سمنان از ظرفیت های صنعتی و معدنی کم نظیر و مطلوبی برخوردار است، افزود: اداره صنعت و معدن و تجارت می بایست در هر سه حوزه حضور مؤثر داشته باشد و وقت و انرژی خود را به آن معطوف کند تا در قالب مأموریت های سازمان هر سه بتوانند به رشد و بالندگی دست یابند.

معاون اقتصادی استاندار سمنان از کاهش نرم تورم در استان خبر داد و ضمن بیان اینکه با سرعت فزاینده منحنی رو به پایین را طی می کند، ابراز داشت: این دستاورد ارزشمند حاصل تلاش های صورت گرفته در ستاد تنظیم بازار است که در مواقع اضطراری با ورود به موقع مانع از افزایش قیمت ها شده که این روند ادامه دار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان 50 هزار حقوق بگیر در بخش صنعت و معدن دارد

استان سمنان 50 هزار حقوق بگیر در بخش صنعت و معدن دارد