مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 14:202020-02-25پزشكي

ابتلای کودکان به کرونا ضعیف و در حد پایینی است


رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: ابتلای کودکان به کرونا ضعیف و در حد بسیار پایین است و خانواده ها نگرانی از این بابت نداشته باشند.

- قدرت اخوان اکبری در نشست با خبرنگاران و روابط عمومیهای استان اظهار کرد: سن شیوع این بیماری 10 تا 90 سال است و افراد سالخورده و با ایمنی ضعیف در معرض ابتلا به کرونا قرار دارند که ضرورت دارد مراقبت بیشتر از آنها انجام شود.

وی به بستری شدن 18 نفر در استان با علایم بیماری آنفلوآنزا اشاره و خاطرنشان کرد: آزمایش چهار نمونه ارسال شده به تهران منفی بوده و ما منتظر جواب بقیه آزمایشات هستیم که البته این رویکرد هیچ تاثیری در ارائه خدمات دانشگاه علوم پزشکی به بیماران بستری ندارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه نباید جامعه را دچار التهاب و استرس کنیم، گفت: با مدیریت جو روانی و کاهش اضطراب مردم بهتر است اصل اطلاع رسانی و آموزش و نکات پیشگیرانه مدنظر قرار گیرد و تلاشگران عرصه رسانه به ویژه فضای مجازی سعی کنند تا آرامش جامعه را حفظ و آگاهی مردم را در امر پیشگیری ارتقا دهند.

اخوان اکبری از دانشگاه علوم پزشکی به عنوان منبع اطلاع رسانی شفاف، دقیق و مستند یاد کرد و افزود: قرار است تمامی اطلاعات صحیح و مستند از طریق دانشگاه به اطلاع عموم برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای کودکان به کرونا ضعیف و در حد پایینی است

ابتلای کودکان به کرونا ضعیف و در حد پایینی است