مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 14:002020-02-25پزشكي

مورد مثبتی از کرونا در خمین مشاهده نشده است


تا به امروز 12 فرد مشکوک به کرونا مورد آزمایش و نمونه برداری قرار گرفتند و خوشبختانه تا این لحظه هیچ مورد مثبتی در این شهرستان اعلام نشده است.

- ایسنا/مرکزی رییس دانشگاه علوم پزشکی خمین گفت: تا به امروز 12 فرد مشکوک به کرونا مورد آزمایش و نمونه برداری قرار گرفتند و خوشبختانه تا این لحظه هیچ مورد مثبتی در این شهرستان اعلام نشده است.

مجتبی دیده دار در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پس از مثبت شدن ویروس کرونا در استان قم، بیمارستانی در خمین تجهیز و کلینیکی به منظور پذیرش بیماران کرونایی آماده شد که تمام بیماران مشکوک توسط پزشکان به این کلینیک ارجاع داده می شود.

وی افزود: در این کلینیک اقدامات اولیه انجام و آزمایشات لازم گرفته می شود و در صورت مشکوک شدن به بیماری نمونه برداری مولکولی انجام و به اراک ارجاع داده می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خمین تصریح کرد: پس از دریافت جواب قطعی در صورت مثبت اعلام شدن جواب آزمایش، بیمار برای دریافت خدمات به بیمارستان خوانساری اراک منتقل می شود که از روز جمعه تاکنون 12 فرد مشکوک به کرونا مورد آزمایش و نمونه برداری قرار گرفتند و خوشبختانه تاکنون هیچ مورد مثبتی در این شهرستان اعلام نشده است.

دیده دار بیان کرد: از ابتدا با شیوع این بیماری در چین، اطلاع رسانی لازم از طریق پیام ها و بنرهای بهداشتی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مورد مثبتی از کرونا در خمین مشاهده نشده است

مورد مثبتی از کرونا در خمین مشاهده نشده است