مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 13:502020-02-25اجتماعي

آغاز اسکان اضطراری در استان لرستان با تمهیدات ضد کرونا


سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: با توجه به افزایش بارندگی ها و احتمال سیلاب در استان لرستان، 8 مکان برای اسکان اضطراری شهروندان در نظر گرفته شده که با حضور دانشگاه علوم پزشکی نسبت به ضدعفونی کردن این مکان ها برای جلوگیری از شیوع کرونا اقدام شده است.

- علی بختیاری سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص بارش باران در 6 استان کشور و احتمال سیلاب اظهار داشت: بعد از اطلاعیه سازمان هواشناسی، سازمان مدیریت بحران کشور به 6 استان هشدارهای لازم را مبنی بر وقوع سیلاب داده بود و این استان ها در آماده باش کامل بودند.

وی بیان داشت: از طریق رسانه ملی اطلاع رسانی های لازم به مردم انجام شده است و با پیشگیری های صورت گرفته مشخص شد که مردم در آمادگی کاملی هستند.

  بختیاری بیان داشت: در اقصی نقاط کشور بارندگی وجود دارد و بر اساس ابلاغیه سازمان مدیریت بحران کشور منازل ساحلی و روستاهایی که در مسیر سیلاب قرار داشتند تخلیه شده است.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: امکانات لازم برای اسکان اضطراری شهروندان در استان لرستان انجام شده است و دانشگاه علوم پزشکی نیز با توجه به شیوع کرونا نسبت به ضدعفونی کردن امکانات اسکان اضطراری اقدام می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اسکان اضطراری در استان لرستان با تمهیدات ضد کرونا

آغاز اسکان اضطراری در استان لرستان با تمهیدات ضد کرونا