مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 13:162020-02-25اقتصادي

2 هزار میلیارد تومان برای احداث باند رفت قطعه 2 نیاز است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سید پرویز فتاح در حاشیه افتتاح منطقه یک آزادراه تهران-شمال اظهار داشت: در رابطه با این پروژه همکاری خوبی بین دولت و بنیاد مستضعفان شکل گرفته است.

وی افزود: قرار بود که ابتدا بنیاد مستضعفان سرمایه گذار 100 درصدی در این پروژه داشته باشد؛ اما این رقم به 50 درصد کاهش یافت؛ به نحوی که البته طرفین توافقنامه منطقه یک به تمام تعهدات خود و سرمایه گذاری 100 درصدی در این منطقه عمل کرده اند.

رییس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه در طول ساخت منطقه یک، از فاز دو نیز غافل نبودیم گفت: اما به رغم پایین بودن سرعت ساخت این منطقه، هم اکنون از پیشرفت 31 درصدی برخوردار است.

فتاح در ادامه یادآور شد: رییس جمهوری در بازدید از منطقه دو دستور تدوین و امضای یک توافقنامه سه جانبه میان وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مستضعفان و سازمان برنامه و بودجه را نیز صادر کرد.

رییس بنیاد مستضعفان خاطرنشان کرد: تکمیل باند رفت منطقه دو 2,000 میلیارد تومان برآورد شده است و بنیاد مستضعفان به تعهد 50 درصدی خود در این پروژه متعهد است.

وی یادآور شد: راهکارهایی اندیشیده شده تا دولت نیز به طور کامل تعهدات خود را انجام دهد و در پایان دولت دوازدهم شاهد افتتاح باند رفت منطقه دو آزادراه تهران-شمال باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار میلیارد تومان برای احداث باند رفت قطعه 2 نیاز است

2 هزار میلیارد تومان برای احداث باند رفت قطعه 2 نیاز است