مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 12:252020-02-25سياسي

پرویز فتاح حرف بدی نزده است، جوسازی نکنیم!


صداوسیما چرا فقط گاهی بلبل زبان می شود؛ آن هم وقتی خیال می کند موضوع اجرایی اصطکاک با سیاست ندارد؟ نمی شود که جایی ادای یک رسانه را درآورند و بخواهند مو را از ماست بیرون بکشند و جاهای دیگر بوق تبلیغاتی باشند.

- صداوسیما چرا فقط گاهی بلبل زبان می شود؛ آن هم وقتی خیال می کند موضوع اجرایی اصطکاک با سیاست ندارد؟ نمی شود که جایی ادای یک رسانه را درآورند و بخواهند مو را از ماست بیرون بکشند و جاهای دیگر بوق تبلیغاتی باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد خدیر در عصر ایران نوشت: همین ابتدا بنویسم که ممکن است برخی از خوانندگان یادداشت های این قلم از این نوشته شگفت زده شوند.

چون انتظار دارند نویسنده این سطور همراه با موجی که در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در بازنشر بخشی از مصاحبه تلویزیونی پرویز فتاح، رییس بنیاد مستضعفان ایجاد شده ، از او انتقاد کند که چرا از سؤالات مجری خشمگین شده است.

داستان از این قرار است که پس از سال ها انتظار امروز منطقه یک آزادراه تهران شمال (به طول 32 کیلومتر و با هدف کوتاه و ایمن کردن مسیر فعلی تهران، کرج، چالوس) افتتاح شد و به همین خاطر آقای فتاح که از 7 ماه قبل، رییس بنیاد شده به برنامه تلویزیونی دعوت شده بود و در همان شروع گفت وگو و بای بسم الله مجری گفت: شما بنیاد مستضعفان اید اما عوارض را 25 تا 35 هزار تومان تعیین ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرویز فتاح حرف بدی نزده است، جوسازی نکنیم!

پرویز فتاح حرف بدی نزده است، جوسازی نکنیم!