مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 12:202020-02-25اجتماعي

همسران جانبازان میراث معنوی بلند مردم ایران هستند


اگر امروز تخت جمشید و دیگر آثار باستانی ما یک میراث ارزشمند و حاکی از تاریخ تمدن بلند این مردم می کند به همان میزان هم همسران جانبازان میراث معنوی مردم به شمار می آیند.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز گفت: اگر امروز تخت جمشید و دیگر آثار باستانی ما یک میراث ارزشمند و حاکی از تاریخ تمدن بلند این مردم می کند به همان میزان هم همسران جانبازان میراث معنوی مردم به شمار می آیند.

حیدر اسکندرپور دوشنبه 28 بهمن در همایش تجلیل از همسران جانبازان 70 درصد گفت: همسران جانبازان از همه دارایی خود در روزهای سخت دفاع مقدس برای سربلندی ایران و اسلام گذشتند.

او افزود: امروز جانبازان برای ادامه حیات این کشور سخت ترین زخم و دردها را تحمل و همچنان برای عزت و سربلندی و افتخار ایران از رشادت ها و بزرگی و رزمندگی رزمندگان یاد می کنند و هماره آیینه تمام نمای عزت و سربلندی و غرور این ملت هستند.

شهردار شیراز ادامه داد: در خلوت ذهنی خود یادآور این شویم که برای اینکه امروز مسئول این جامعه باشیم چه کسانی چه دردهایی را تحمل کرده و می کنند.

اسکندرپور عنوان کرد: فراتر از صبوری جانبازان، مادران جانبازان هستند که مهر فرزند از یک سو و دردی که او می کشد از سوی دیگر آنها را در سخت ترین شرایط قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسران جانبازان میراث معنوی بلند مردم ایران هستند

همسران جانبازان میراث معنوی بلند مردم ایران هستند