مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 11:202020-02-25پزشكي

تکذیب خبر سخنان رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد درباره حضور 700 طلبه چینی در قم!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پی انتشار اخبار نادرستی به نقل از رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در فضای مجازی مبنی بر حضور 700 طلبه چینی در شهر قم، - تکذیب خبر سخنان رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد درباره حضور 700 طلبه چینی در قم! روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد انتشار اخبار در فضای مجازی از قول رییس این دانشگاه مبنی بر حضور 700 طلبه چینی در قم و ارتباط آن با آمار بالای مرگ کرونا در ایران را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پی انتشار اخبار نادرستی به نقل از رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در فضای مجازی مبنی بر حضور 700 طلبه چینی در شهر قم، روابط عمومی این دانشگاه این خبر را از اساس کذب عنوان کرد.

متن تکذیبیه به شرح زیر است: بر اساس اطلاعیه کارگروه اطلاع رسانی بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مبنی بر اعلام خبری به نقل از محمد حسین بحرینی، رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با عنوان شیوع ویروس کووید 19 در شهر قم به علت حضور 700 طلبه چینی بوده است تاکید می شود که چنین مصاحبه ای با رییس این دانشگاه نشده و این خبر از اساس کذب و نادرست است.

لازم به ذکر است، این کارگروه از عموم شهروندان و اهالی رسانه خواسته است برای اطلاع یافتن از آخرین وضعیت کرونا در سطح شهر مشهد و استان خراسان رضوی حتماً به پایگاه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب خبر سخنان رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد درباره حضور 700 طلبه چینی در قم!

تکذیب خبر سخنان رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد درباره حضور 700 طلبه چینی در قم!