مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 09:202020-02-25دانش

رونمایی از رتبه بندی 280 دانشگاه عضو سازمان همکاری های اقتصادی D8


رتبه بندی بالغ بر280 دانشگاه عضو سازمان همکاری های اقتصادی D8 با حضور دبیر کل این سازمان و دبیر عالی شورای انقلاب فرهنگی ایران به صورت ویدئو کنفرانس در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام در شیراز رونمایی شد.

- سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام سه شنبه 6 اسفند در جمع خبرنگاران با اشاره به میزبانی پایگاه از دبیر عالی شورای انقلاب فرهنگی و دبیر ستاد نقشه جامع علمی کشور و هیئت همراه، هدف از حضور آنها در شیراز را آشنایی با آخرین دستاوردها و فعالیت های علمی در سطح جهان اسلام و برنامه ریزی برای قدم های بعدی در این مجموعه عنوان کرد.

محمدجواد دهقانی افزود: ارتقای اثربخشی علمی دانشگاهها به ویژه ارزیابی دانشگاهها و مراکز پژوهشی که از ماموریت های ISC مهم است در این نشست مورد تصویب قرار گرفت.

او همچین مراودات بین المللی این پایگاه در طی سال های اخیر را از دیگر مباحث این نشست ذکر و خاطرنشان کرد: فاز نخست یکی از پروژه های مهم ما که در سطح D8 (سازمان همکاری های اقتصادی) از چهارماه پیش آغاز شده بود امروز با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ایران و دبیرکل سازمان D8 به صورت ویدئو کنفرانسی به بهره برداری رسید.

سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC) ادامه داد: در این ویدئو کنفرانس دبیرکل سازمان همکاری های اقتصادی D8 گزارشی از روند پیگیری این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از رتبه بندی 280 دانشگاه عضو سازمان همکاری های اقتصادی D8

رونمایی از رتبه بندی 280 دانشگاه عضو سازمان همکاری های اقتصادی D8