مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 09:202020-02-25پزشكي

ممنوعیت حضور در دوره های کارورزی و مقدماتی بالینی موقتا رفع شد


ممنوعیت حضور در دوره کارورزی و مقدمات بالینی که بر طبق آیین نامه پزشکی عمومی  قبل از قبولی در آزمون های جامع به ترتیب پیش کارورزی و علوم پایه ممنوع است، - ممنوعیت حضور در دوره کارورزی و مقدمات بالینی که بر طبق آیین نامه پزشکی عمومی  قبل از قبولی در آزمون های جامع به ترتیب پیش کارورزی و علوم پایه ممنوع است، استثنائا تا اعلام نتیجه آزمون که 20 فروردین ماه برگزار می شود،صرفا برای ثبت نام کنندگان آزمون 8 اسفند 98 رفع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حق دوست معاون آموزشی وزارت بهداشت طی بخشنامه ای اعلام کرد؛ بر اساس بخشنامه های این وزارتخانه مبنی بر به تعویق افتادن زمان برگزاری آزمون های دانشگاه های علوم پزشکی، لازم است به منظور پیشگیری از وقفه و افزایش طول دوره آموزشی و مراحل آن در تداوم آموزش دوره پزشکی عمومی و فعالیت های مربوط دانشگاهی تمهیداتی اندیشیده شود.

با توجه به ماده 12 آیین نامه آموزشی دوره دکترای پزشکی عمومی، ادامه مشروط دانشجویان واجد شرایط دوره دکترای پزشکی عمومی در مرحله مقدمات بالینی تا زمان مشخص شدن نتیجه آزمون جامع علوم پایه پزشکی آنان صرفا برای ثبت نام کنندگان آزمون 8 اسفند 98 بلامانع اعلام شد.

همچنین بر اساس تبصره 2 ماده 16 آیین نامه آموزشی دوره دکترای پزشکی عمومی ادامه مشروط دانشجویان واجد شرایط دوره دکترای پزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت حضور در دوره های کارورزی و مقدماتی بالینی موقتا رفع شد

ممنوعیت حضور در دوره های کارورزی و مقدماتی بالینی موقتا رفع شد