مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 07:402020-02-25سياسي

پروسه رسیدگی به پرونده های قضایی در آذربایجان غربی به حداقل رسیده است


رییس دادگستری شهرستان شوط منصوب شدند.

- معاون برنامه ریزی و توسعه قضایی دادگستری کل آذربایجان غربی: پروسه رسیدگی به پرونده های قضایی در آذربایجان غربی به حداقل رسیده است ایسنا/آذربایجان غربی رییس دادگستری شهرستان شوط منصوب شدند.

حسن قاسمی معاون برنامه ریزی و توسعه قضایی دادگستری کل آذربایجان غربی شامگاه روز دوشنبه 5 اسفند ماه در آیین معارفه رییس جدید اداره دادگستری شوط با تاکید بر لزوم تعامل دستگاه های اجرایی با دستگاه قضایی گفت: با تدابیر ریاست محترم قوه قضاییه پروسه رسیدگی به پرونده های قضایی در دادگستری های استان به حداقل رسیده است.

وی با اشاره به تعامل دوسویه دستگاه قضا و دولت برای رسیدن به امنیت پایدار و پیشگیری از وقوع جرم افزود: کاهش زمان توام با افزایش سرعت و کیفیت رسیدگی به پرونده ها سرخط برنامه های محاکم استان است و الکترونیکی شدن مراحل دادرسی و حمایت قضایی از حقوق عامه و تولیدات داخلی دیگر محورهای نقشه راه این بخش است.

معاون برنامه ریزی و توسعه قضایی دادگستری کل استان با اشاره به اینکه هم اکنون 92 درصد ابلاغیه ها بصورت الکترونیکی ارسال می شود، تصریح کرد: همچنین به لحاظ حفظ حرمت افراد از پابندهای الکترونیکی در محاکم استان استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروسه رسیدگی به پرونده های قضایی در آذربایجان غربی به حداقل رسیده است

پروسه رسیدگی به پرونده های قضایی در آذربایجان غربی به حداقل رسیده است