مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 06:202020-02-25سياسي

در ایام شادی و غم، همراه مردم باشیم


باید همه با هم برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی و کاهش آن فعالیت بکنیم و با هم و در کنار هم برای خدمت به مردم و به ویژه جوانان آماده باشیم و در ایام شادی و ایام نگرانی و غم، - ایسنا/بوشهر مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: باید همه با هم برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی و کاهش آن فعالیت بکنیم و با هم و در کنار هم برای خدمت به مردم و به ویژه جوانان آماده باشیم و در ایام شادی و ایام نگرانی و غم، همراه مردم باشیم.

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح امروز در نشست پایگاه های فرهنگی اجتماعی استان بوشهر با تأکید بر لزوم کاهش آسیب های اجتماعی از فعالیت 8 پایگاه فرهنگی اجتماعی استان در این راستا خبر داد.

وی به نقش پررنگ پایگاه های فرهنگی اجتماعی در کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و افزود: بر اساس تفاهم نامه ای که بین سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت کشور مبنی بر ایجاد پایگاه های فرهنگی اجتماعی در مناطق آسیب پذیر منعقد شده، سهم استان در ایجاد پایگاه های فرهنگی اجتماعی 8 مورد تعیین شد که از این تعداد 4 پایگاه در بوشهر و 4 پایگاه در شهرستان دشتستان فعال هستند.

این مسئول با بیان این که این پایگاه ها از نیمه دوم سال گذشته آغاز به کار کرده اند به نقش مهم روحانیون در ارتقاء سطح فرهنگ جامعه و مبارزه با آسیب های اجتماعی اشاره کرد و افزود: نقش روحانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ایام شادی و غم، همراه مردم باشیم

در ایام شادی و غم، همراه مردم باشیم