مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 06:162020-02-25پزشكي

مورد ثابت شده کرونا در کرمان نداریم/رفع مشکل ماسک و ژل ضدعفونی


مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تاکنون مورد قطعی و ثابت شده کرونا در کرمان نداشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی شفیعی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به واگیری بالای بیماری کرونا اظهار کرد: از زمان شروع کرونا در چین تا اواخر سال گذشته میلادی (اویل دی ماه) سازمان جهانی بهداشت این هشدار را به تمامی کشورها در خصوص شیوع و اپیدمی های گسترده داد و بر این اساس بررسی ها در این زمینه در کشور ما هم آغاز شد.

وی ادامه داد: از اوایل بهمن ماه که اورژانس جهانی از سوی سازمان بهداشت جهانی اعلام شد، به صورت شدید و فعال وضعیت بیماری را در سطح بیمارستان ها و مراکز درمانی رصد کرده ایم.

تا این لحظه پزشکان موارد مشکوک انگشت شماری را گزارش کرده اند که نمونه گیری از این افراد انجام شده و تا این لحظه مورد قطعی و ثابت شده در استان کرمان نداشته ایم.

آماده باش 100 درصدی بیمارستان های کرمان مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی کرمان از آمادگی کرمان با مقابله با شرایط شیوع احتمالی بیماری کرونا خبر داد و افزود: کرمان چندین سال است که با ویروس آنفلوانزای فصلی درگیر می شود و به همین دلیل از اوایل فصل سرما بیمارستانها آمادگی مقابله با آنفلوانزا را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مورد ثابت شده کرونا در کرمان نداریم/رفع مشکل ماسک و ژل ضدعفونی

مورد ثابت شده کرونا در کرمان نداریم/رفع مشکل ماسک و ژل ضدعفونی