مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 05:562020-02-25حوادث

جریمه 3 میلیارد ریالی برای استخراج غیرقانونی ارز دیجیتال در مراغه


سیداحد یوزباشی، روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این فرد به داشتن 76 دستگاه ماینر قاچاق متهم شده است، افزود: پلیس آگاهی راه آهن مراغه در حین گشت و بازدید در انبار توشه راه آهن به محموله ای مظنون شده و پس از بازرسی 76 کارتن حاوی دستگاه ماینر خارجی در مارک های گوناگون را کشف و ضبط کرده بود.

وی با اشاره به اینکه پرونده این کشف تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال شد و در شعبه قاچاق کالا و ارز مورد رسیدگی قرار گرفت، اظهار داشت: متهم در اظهارات خود عنوان کرده بود که از قاچاق بودن کالاها اطلاعی نداشته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: متهم عنوان کرده بود که ماینرهای مکشوفه دست دوم بوده و بعضی از آن ها اوراقی و از تهران خریداری شده و برای راه اندازی و کار آن ها را به مراغه انتقال داده است.

یوزباشی، ادامه داد: پس از استعلام از گمرک و اخذ نظریه کارشناسان، قیمت کلی کالاهای کشف شده حدود 3 میلیارد ریال برآورد شده است و با توجه به اعطای مهلت کافی برای متهم برای معرفی صاحب اصلی کالا این موضوع عملی نشد و تخلف انتسابی به نامبرده محرز و مسلم شد.

وی یادآوری کرد: طبق قانون تعزیرات حکومتی علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ مذکور معادل یک برابر ارزش ریالی کالا به نفع صندوق دولت محکوم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 3 میلیارد ریالی برای استخراج غیرقانونی ارز دیجیتال در مراغه

جریمه 3 میلیارد ریالی برای استخراج غیرقانونی ارز دیجیتال در مراغه