مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 04:152020-02-25اقتصادي

نرخ مرگ و میر کرونا در ایران 1.3 درصد است/ در جنگ تبلیغاتی هستیم


قائم مقام وزیر بهداشت نرخ مرگ و میر ناشی از کرونا را در کشور 1.

3 اعلام کرد و گفت: از 916 مورد مشکوک به کرونا در کشور، 61 مورد مثبت است و 12 نفر هم فوت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، ایرج حریرچی، با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری دوشنبه شب شبکه دو سیما با اشاره به اینکه چند دهه از وجود ویروس کرونا می گذرد، افزود: این ویروس دومین عامل سرماخوردگی است.

وی ادامه داد: این ویروس یک بار با نوع سارس در سال 2003 برای مردم جهان به ویژه چین مشکل ایجاد کرد که پس از یک سال، خود به خود از بین رفت و کنترل شد.

حریرچی اضافه کرد: این ویروس بار دیگر در سال 2012 با نوع مرس در کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس از جمله عربستان سعودی ظاهر شد و امسال هم با نام کرونا در چین ظهور کرد.

معاون کل وزارت بهداشت با بیان اینکه نخستین مورد کرونا در کشورمان، چهارشنبه پیش شناسایی شد، گفت: یک بیمار فوت کرد و پس از رسیدن جواب آزمایش او مشخص شد که به علت ویروس کرونا فوت کرده است و این بیمار چند روز پیش از آن به این بیماری مبتلا بوده است و این را نمی دانستیم.

وی با اشاره به اینکه دو رویکرد نسبت به بیماری کروناویروس یا کروید 19 داریم، گفت: بر اساس پروتکل علمی سازمان جهانی بهداشت، چون بیماری آنفلوآنزا بسیار شایع است، دیگر بیماری هایی را که علائم سرماخوردگی شدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ مرگ و میر کرونا در ایران 1.3 درصد است/ در جنگ تبلیغاتی هستیم

نرخ مرگ و میر کرونا در ایران 1.3 درصد است/ در جنگ تبلیغاتی هستیم