مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 03:002020-02-24بين الملل

آمریکا پیشتاز تحقیقات، تولید و استفاده از تسلیحات بیولوژیک در جهان


تمام شاخص ها نشانگر این واقعیت هستند که سمی ترین و کشنده ترین ویروس هایی که تاکنون می شناسیم، در آزمایشگاه هایی در گوشه و کنار جهان ساخته شده اند.

- گروه غرب از نگاه غرب خبرگزاری فارس: کسانی که از بیمار شدن مردم جلوگیری و تولید کنندگان ویروس ها را افشا می کنند قهرمانند، اما آنها که  بیماری ها و ویروس ها را خلق می کنند و عامدانه آنها را انتشار می دهند ناانسانند.

با توجه به پیشینه دولت ایالات متحده و مجموعه نظامی صنعتی آن در ارتباط با جنگ بیولوژیک و میکربی، استفاده از این مواد علیه جمعیت های بزرگ و علاقه مندی آنها به تولید ویروس هایی که برخی نژادهای خاص را هدف قرار می دهند، این نهادهای قدرتمند به تامین کنندگان بی ترحم مرگ و میر برای بی گناهان تبدیل شده اند.

هدف از تولید ویروس های ساخته دست انسان، استفاده از آنها در جنگ است، چه برای نابودی اقتصادی، گرسنگی دادن یا مرگ و میر دست جمعی که کاری به راستی شیطانی است.

مسئولیت کشتارهایی در چنین سطحی بر عهده کسانی است که قدرت را در دست دارند، برای مثال یک رییس جمهور می تواند دستور از میان برداشتن میلیون ها تن را به دلیل ناتوانی خود در کنترل مشکلی که شخص او آن را به وجود آورده و استمرار داده بدهد تا بتواند تقصیر را متوجه قربانیان کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا پیشتاز تحقیقات، تولید و استفاده از تسلیحات بیولوژیک در جهان

آمریکا پیشتاز تحقیقات، تولید و استفاده از تسلیحات بیولوژیک در جهان