مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 21:052020-02-24فناوري

بستر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آموزش وپرورش باید فراهم شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، قاسم شریفی در نشست کارگروه توسعه مدیریت استانداری سمنان که شامگاه دوشنبه در استانداری برگزار شد بابیان اینکه بستر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آموزش وپرورش باید فراهم شود تا در حوادث غیرمترقبه آموزش های مجازی امکان داشته باشد، ابراز کرد: باید بستری فراهم شود که دانش آموزان بتوانند از طریق فضای مجازی درس بخوانند.

وی افزود: در مواقع بحرانی و حوادث غیرمترقبه امروز زیرساخت ها و امکان درس دادن در فضای مجازی برای اینکه دانش آموزان بتوانند از درون خانه شان موارد تحصیلی را دریافت کنند نیست.

ارتقای سرعت اینترنت در استان سمنان مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: ارتقای چهار برابری سرعت اینترنت شبکه دولت در سال جاری انجام شد و این بستر زمینه را برای خدمات رسانی مطلوب تر به اقشار مردم فراهم کرد لذا باید از آن بهترین بهره را ببریم.

شریفی ادامه داد: کارکنان در حوزه فناوری اطلاعات، رویکردهای برنامه ریزی برای پیشرفت در امور را اتخاذ کنند اما کارکنان این بخش اکنون در حوزه خدمات رسانی فعال هستند که این رویه راهبرد اشتباهی است.

وی در خاتمه گفت: برگزاری کلاس های آموزشی برای اجرای طرح های کاربردی آموزش خودکارسازی (ا توماسیون) پیشرفته در سال جاری در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آموزش وپرورش باید فراهم شود

بستر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آموزش وپرورش باید فراهم شود