مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 15:452020-02-24اقتصادي

بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح شهید ناصری با 35 میلیارد تومان هزینه


تقاطع غیرهمسطح شهید ناصری، به عنوان اولین تقاطع غیرهمسطح احداث شده با سازه فولادی در مشهد عصر امروز با هزینه 35 میلیارد تومان به بهره برداری رسید تا دسترسی بزرگراه شهید سلیمانی را به مناطق جنوب غربی مشهد را تسهیل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، تقاطع غیرهمسطح شهید ناصری به طول 590 متر شامل رمپ های خاک مسلح به طول 150 و 180 متر با عرشه فلزی به طول 260 متر شامل 6 دهانه است با هزینه 35 میلیارد تومانی عصر امروز به بهره برداری رسید.

این تقاطع، اولین تقاطع غیرهمسطح احداث شده با سازه فولادی در مشهد است که دسترسی بزرگراه شهید سلیمانی را به مناطق جنوب غربی مشهد را تسهیل می کند .

شهردار مشهد در این مراسم ضمن عذرخواهی از شهروندان به خاطر تأخیر چند روزه در بهره برداری از این پروژه، اظهار کرد: پیشرفت کار در همدلی و همکاری است بنابراین از حمایت شورای شهر و همکاری استانداری و نیروی انتظامی و همه افرادی که در به ثمر رساندن پروژه تلاش کردند، تشکر می کنم.

محمدرضا کلایی با بیان اینکه مفهوم کارآمدی را در خدمت به مردم، مقدس می دانم، افزود: به نظر بنده آن چیزی که بعد از رأی نمایندگان شورای شهر باعث مشروعیت عملکرد می شود، کارآمدی در فعالیت هایمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح شهید ناصری با 35 میلیارد تومان هزینه

بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح شهید ناصری با 35 میلیارد تومان هزینه