مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 15:252020-02-24پزشكي

پوشش های محافظتی پرسنل اورژانس به قطعی کرونا نیست


مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیرازاستفاده از پوشش ایمنی برای کارکنان اورژانس را امری مهم توصیف کرد وگفت: پوشیدن لباس به معنی مورد بیماری قطعی کرونا نیست زیرا تشخیص بیماری تنها با نمونه گیری در بیمارستان مقدوراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارسف به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر محمدجواد مرادیان با اعلام این خبر اظهارداشت: با توجه به مشاهده مواردی از ابتلا به کروناویروس در کشور و تشدید اقدامات مراقبتی و پیشگیرانه، در مجموعه اورژانس فارس نیز نسبت به استفاده از پوشش ایمنی برای کارکنان، در مواقع مواجهه با موارد مشکوک به بیماری های حاد تنفسی، اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی این اقدام را تلاشی در راستای تامین سلامت عمومی در جامعه بیان کرد و ادامه داد: استفاده ازاین پوشش موجب پیشگیری از انتقال احتمالی بیماری به دیگر افراد می شود.

رییس اورژانس فارس با اشاره به وجود برخی نگرانی ها در سطح جامعه در خصوص ابتلا به کروناویروس، ازمردم استان خواست تا در صورت مشاهده تیم های سلامت با پوشش های یاد شده، این اقدام را به منزله نوعی اقدام پیشگیرانه تلقی کرده و دچار نگرانی نشوند، چرا که استفاده از پوشش های محافظتی به معنی مورد بیماری قطعی کرونا نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش های محافظتی پرسنل اورژانس به قطعی کرونا نیست

پوشش های محافظتی پرسنل اورژانس به قطعی کرونا نیست