مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 15:152020-02-24سياسي

همانطور که با مجلس فعلی همکاری داشتیم، با مجلس آینده نیز همین روند را ادامه می دهیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دکتر محمود واعظی روز دوشنبه در جلسه توسعه و سرمایه گذاری استان فارس اظهار داشت: وجود نگاه توسعه ای و حمایتی از سوی تمام دستگاه ها و نهاد ها برای توسعه کشور و استان اهمیت زیادی دارد و امروز شاهد آن هستیم که با برخورداری .

- رییس دفتر رییس جمهور در جلسه توسعه و سرمایه گذاری استان فارس: همانطور که با مجلس فعلی همکاری داشتیم، با مجلس آینده نیز همین روند را ادامه می دهیم رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه دولت تمام همت و توان خود را برای ایجاد فضای مناسب در زمینه فعالیت های اقتصادی بکار گرفته است، گفت: دولت تمهیدات و برنامه ریزی هایی که در جلسه اخیر خود اندیشیده است تا آثار اقدام روز جمعه FATF را خنثی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دکتر محمود واعظی روز دوشنبه در جلسه توسعه و سرمایه گذاری استان فارس اظهار داشت: وجود نگاه توسعه ای و حمایتی از سوی تمام دستگاه ها و نهاد ها برای توسعه کشور و استان اهمیت زیادی دارد و امروز شاهد آن هستیم که با برخورداری از چنین نگاهی و با توجه به شرایط تحریم تمام همت و تلاش مسوولین بر این است که استان ها توسعه یابد.

رییس دفتر رییس جمهور با تاکید بر حمایت دولت از فعالیت بخش خصوصی و واگذاری بنگاه های دولتی به این بخش گفت: دولت و شخص رییس جمهور معتقدند تا وق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همانطور که با مجلس فعلی همکاری داشتیم، با مجلس آینده نیز همین روند را ادامه می دهیم

همانطور که با مجلس فعلی همکاری داشتیم، با مجلس آینده نیز همین روند را ادامه می دهیم