مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 14:252020-02-24فرهنگي

دفتر آموزش های هنری نسبت به فعالیت آموزشگاه ها اطلاعیه داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با توجه به ضرورت به کارگیری اقدامات پیشگیرانه بهداشتی در جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، - به نقل از روابط عمومی دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با توجه به ضرورت به کارگیری اقدامات پیشگیرانه بهداشتی در جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، نکات زیر درباره فعالیت آموزشگاه های آزاد هنری و مؤسسات مهارت آموزی کاردانش ابلاغ می شود.

1.

برگزاری تمامی کلاس های گروهی (جمعی) در نقاط مختلف کشور تابع تصمیم اتخاذ شده توسط دانشگاه ها و آموزش و پرورش هر منطقه است بنابراین در صورت تعطیلی مدارس و دانشگاه ها اینگونه کلاس های آموزشگاه ها و مؤسسات فرهنگی و هنری هم باید تعطیل شوند.

2.

برگزاری کلاس های آموزشی انفرادی (استاد شاگردی) در صورت رعایت اصول بهداشتی و ضدعفونی محل و تجهیزات مورد استفاده، فعلاَ بلامانع است.

3.

توصیه اکید می شود هنرجویان از ابزار و تجهیزات آموزشی شخصی خود در کلاس ها استفاده کنند و از استفاده از ابزار و آلات آموزشگاه خودداری شود.

4.

توصیه می شود برای رفع نگرانی خانواده ها و با هماهنگی هنرجویان، اساتید و آموزشگاه ها تا حد ممکن هرگونه فعالیت آموزش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر آموزش های هنری نسبت به فعالیت آموزشگاه ها اطلاعیه داد

دفتر آموزش های هنری نسبت به فعالیت آموزشگاه ها اطلاعیه داد