مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 14:202020-02-24اجتماعي

شناسایی و اصلاح نقاط آسیب پذیر در مواجه با سیلاب


استاندار قم با اشاره به لزوم آمادگی استان برای مقابله با سیل بر شناسایی ، اصلاح و تخلیه نقاط آسیب پذیر درمسیر سیلاب تاکید کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست درجلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی مدیریت پاسخ به بحران استان که با موضوع وقوع سیلاب در قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت پیش بینی دقیق از وضعیت بارش و ایجاد سیلاب در روزهای آینده، اظهار کرد: تمام دستگاه های استان برای مواجه با این پدیده آمادگی کامل داشته باشند.

استاندار قم با بیان لزوم بررسی نواقص و چالش ها در سیلاب های گذشته در قم و بخش های تابعه، اضافه کرد: هر گونه کاستی در حوزه های مختلف احصاء و پیش از وقوع سیل برطرف شود.

سرمست با تاکید بر اهمیت رصد وضعیت سد 15 خرداد و رودخانه های قم، ادامه داد: نقاط آسیب پذیر شناسایی و تقویت شوند و اقدمات آبخیزداری لازم در زمینه مهار و یا انحراف سیلاب در دستور کار دستگاه های متولی قرار گیرد.

وی به تخلیه کامل پارکسوار و پارکینگ زائر اشاره کرد و افزود: شهرداری در زمینه اطلاع رسانی و تخلیه بهنگام مسیر رودخانه قم در سطح شهر و منطقه پردیسان اقدام کند.

ایمن سازی جاده ها و راه ها استان بویژه مسیر های در معرض سیلاب از جمله موارد دیگری بود که استاندار قم دستور اقدام سریع در این زمینه را صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و اصلاح نقاط آسیب پذیر در مواجه با سیلاب

شناسایی و اصلاح نقاط آسیب پذیر در مواجه با سیلاب