مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 14:202020-02-24سياسي

نباید با دامن زدن به شایعات پیرامون کرونا به کسب و کار مردم لطمه زد


هرگونه تصمیم در خصوص تعطیلی ها در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان اتخاذ می شود و نباید با دامن زدن به شایعات در جامعه، - ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: هرگونه تصمیم در خصوص تعطیلی ها در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان اتخاذ می شود و نباید با دامن زدن به شایعات در جامعه، موج نگرانی ایجاد شده و به کسب و کار مردم لطمه وارد شود.

محمدصادق معتمدیان، امروز دوشنبه 5 اسفند، در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم استان با مشارکت بیش از 66 درصدی در انتخاباتِ دوم اسفند، رتبه دوم مشارکت در کشور را رقم زدند که صمیمانه از مردم شریف استان خراسان جنوبی تشکر می کنم.

وی افزود: از همه دست اندرکاران فرآیند برگزاری انتخابات، صمیمانه سپاسگزارم که باعث شدند این حماسه پرشور در امنیت، آرامش و سلامت کامل برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، استاندار خراسان جنوبی در خصوص تمهیدات صورت گرفته پیرامون بیماری کرونا در خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر واکسن و درمانی برای این بیماری وجود ندارد و باید مراقبت و پیشگیری را با جدیت در دستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید با دامن زدن به شایعات پیرامون کرونا به کسب و کار مردم لطمه زد

نباید با دامن زدن به شایعات پیرامون کرونا به کسب و کار مردم لطمه زد