مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 14:102020-02-24پزشكي

104 بیمار مشکوک به کرونا بستری در بیمارستان مسیح دانشوری / بهبودی نیمی از بیماران


رییس بیمارستان مسیح دانشوری شمار بیماران بستری مشکوک به کرونا در این بیمارستان را 104 نفر بیان کرد و گفت: از این تعداد 50 درصدشان بهبود کامل یافته و یا در حال بهبود هستند .

- رییس بیمارستان مسیح دانشوری شمار بیماران بستری مشکوک به کرونا در این بیمارستان را 104 نفر بیان کرد و گفت: از این تعداد 50 درصدشان بهبود کامل یافته و یا در حال بهبود هستند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ولایتی در نشست خبری که امروز دوشنبه در بیمارستان مسیح دانشوری برگزار شد، با تشریح اقدامات بیمارستان مسیح دانشوری برای مقابله با کرونا، اظهار کرد: ویروس کرونا که اخیرا در کشور چین شیوع پیدا کرده، یک نوع بیماری عفونتی تنفسی محسوب می شود که به سرعت شیوع پیدا می کند و موجب می شود که از مرزها به کشورهای دیگر برود و علت آن به دلیل تردد از چین به روسیه و کشورهای اطراف ایران است .

رییس بیمارستان مسیح دانشوری افزود: احتمال این که پزشکان بتوانند در داخل مرز کشورها، این ویروس را کنترل کنند تا به سایر نقاط دنیا نرود، وجود ندارد و بسیار سریع در دنیا شیوع پیدا می کند.

در ایران به تازگی این ویروس مشاهده شده که خوشبختانه با مدیریت وزیر بهداشت به سرعت تدارکات لازم مهیا شده و در حال حاضر آمادگی لازم برای مقابله با کرونا در کشور وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

104 بیمار مشکوک به کرونا بستری در بیمارستان مسیح دانشوری / بهبودی نیمی از بیماران

104 بیمار مشکوک به کرونا بستری در بیمارستان مسیح دانشوری / بهبودی نیمی از بیماران