مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 14:102020-02-24اجتماعي

آماده باش 600 نفر از نیروهای شهرداری همدان برای مقابله با سیلاب


معاون خدمات شهری شهردار همدان از آماده باش 600 نفر از نیروهای شهرداری همدان برای مقابله با سیلاب و آبگرفتگی معابر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید علی ضمیر ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران طی دو روز آینده و احتمال وقوع سیلاب، شهرداری همدان تمهیدات لازم را برای کاهش آب گرفتگی معابر صورت داده است.

علی ضمیر از جمله اقدامات پیشگیرانه را بازدیدهای دوره ای از وضعیت رودخانه ها، مستندسازی، تهیه گزارش و ارسال به مناطق شهرداری برای لایروبی، پاکسازی، ترمیم دیوارها، کف سازی و پاکسازی نهری ها عنوان کرد و گفت: بازدید از کلکتورهای هدایت آب های سطحی نیز توسط نیروهای خدمات شهری به صورت مستمر انجام شده است.

وی گفت: همچنین مناطق شهرداری با توجه به اولویت های موجود بر مبنای مطالعات طرح جمع آوری و هدایت آب های سطحی هر ساله بخشی از کلکتورهای آب های سطحی را اصلاح و مقاطعی از رودخانه ها را بهسازی می کند.

معاون خدمات شهری شهردار همدان گفت: برای جلوگیری از بروز حوادث ناشی از جاری شدن سیلاب عمده ترین نقاط آب گرفتگی شناسایی شده و کانال ها و رودخانه ها در چندین نوبت پاکسازی و لایروبی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 600 نفر از نیروهای شهرداری همدان برای مقابله با سیلاب

آماده باش 600 نفر از نیروهای شهرداری همدان برای مقابله با سیلاب