مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 13:402020-02-24سياسي

روحیه بسیجی تنها راه حل پیشرفت کشور


معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت:روحیه بسیجی و تکلیف محوری تنها راه حل پیشرفت کشور در حوزه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، غلام عسگر کریمیان ظهر امروز در یادواره شهدای عملیات های خیبر، بدر و شهدای تیپ 37 شمال غرب کشور و شهدای مدافع حرم که در ثارالله استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: روحیه بسیجی و تکلیف محوری تنها راه حل پیشرفت و موفقیت کشورمان در حوزه های مختلفی مانند اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و دفاعی است.

وی افزود: بیشترین دلیل مشکلات اقتصادی کشور به دلیل ناکارآمدی و سوء مدیریت برخی مدیران است.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پدافند غیرعامل کشور تصریح کرد: سرمایه اصلی جمهوری اسلامی ایران نیروهای انسانی همچون جوانان هستند و یکی از عوامل بازدارنده در مقابل دشمنان، حضور همیشه در صحنه مردم است و این یک اصل بسیار مهم بوده و مسؤولان باید خدمتگزار با اخلاص مردم باشند.

کریمیان بیان داشت: دشمنان در طول بیش از چهار دهه بارها و بارها خواستند با توطئه های مختلف به جمهوری اسلامی ایران ضرباتی وارد کنند که مردم عزیز همیشه در صحنه از این اقدامات جلوگیری کردند.

معادن آموزشی و پژوهشی سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: مردم جمهوری اسلامی یک خصلتی دارند که دشمنان هیچ وقت نتوانستند آن را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه بسیجی تنها راه حل پیشرفت کشور

روحیه بسیجی تنها راه حل پیشرفت کشور