مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 13:402020-02-24پزشكي

تشکیل تیم پیشگیری از شیوع کروناویروس در شهرداری اردبیل


رییس شورای شهر اردبیل خواستار تشکیل تیم پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در شهرداری مرکزی در راستای هماهنگی با دستگاه های ذیربط شد.

- ایسنا/اردبیل رییس شورای شهر اردبیل خواستار تشکیل تیم پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در شهرداری مرکزی در راستای هماهنگی با دستگاه های ذیربط شد.

علیرضا پوستی امروز پنجم اسفند اظهار کرد: با توجه به بروز و شیوع بیماری کروناویروس در کشور به خصوص در استان همسایه گیلان و میزان آلودگی بالای این ویروس که می تواند تهدید جدی علیه سلامت جامعه تلقی می شود، بطوریکه ضروری است به منظور جلوگیری از اشاعه بیماری در جامعه شهرداری نیز با تشکیل تیم پیشگیری از شیوع آن در شهرداری به سلامت جامعه کمک کند.

وی همچنین خواستار تعطیلی اماکن عمومی غیر ضروری مانند سالن های ورزشی، آموزشگاه ها، مهدهای کودک، نمایشگاه ها و جشنواره ها شد و افزود: جلوگیری از برگزاری مسابقات و کلیه مراسمات ضروری نیز تا فروکش کردن شیوع این بیماری باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد رییس شورای شهر اردبیل با تاکید بر حذف وسایل مشترک در اماکن عمومی گفت: آموزش همگانی به مردم از طریق تابلوها، بنرها و اتوبوس های شرکت واحد و تاکسی ها و دقت در بی خطرسازی پسماندهای عفونی آغشته به ترشحات بیماران می تواند در کاهش شیوع بیماری به ما کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل تیم پیشگیری از شیوع کروناویروس در شهرداری اردبیل

تشکیل تیم پیشگیری از شیوع کروناویروس در شهرداری اردبیل