مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 12:352020-02-24پزشكي

کاهش چشمگیر مراجعه کنندگان به باشگاه های ورزشی در استان کرمان


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان این مطلب که باشگاه ها با حفظ رعایت بهداشتی و ایمنی می توانند به فعالیت خود ادامه دهند، اظهار کرد: ظاهرا تعداد مراجعین به باشگاه های ورزشی طی چند روز کاهش چشمگیری داشته اما اگر براساس مصوبات مدیریت بحران و دانشگاه .

- ایسنا/کرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان این مطلب که باشگاه ها با حفظ رعایت بهداشتی و ایمنی می توانند به فعالیت خود ادامه دهند، اظهار کرد: ظاهرا تعداد مراجعین به باشگاه های ورزشی طی چند روز کاهش چشمگیری داشته اما اگر براساس مصوبات مدیریت بحران و دانشگاه علوم پزشکی نیاز به تعطیلی باشگاه ها باشد، حتما اقدام به تعطیلی آنها خواهیم کرد.

میثم پاریزی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص تمهیدات اداره کل ورزش و جوانان در زمینه بیماری کروناویروس گفت: طبق دستورالعمل وزیر ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی کشور، کلیه مسابقات، برنامه و همایش هایی که ضرورت در برگزاری آنها وجود ندارد، لغو شده اند.

وی ادامه داد: آن دسته از مسابقات از جمله لیگ های معتبر کشوری در رشته های مختلف که الزام به پایان آنها به خاطر زمان بندی کنفدراسیون های قاره ای یا فدراسیون های جهانی وجود دارد، تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش چشمگیر مراجعه کنندگان به باشگاه های ورزشی در استان کرمان

کاهش چشمگیر مراجعه کنندگان به باشگاه های ورزشی در استان کرمان