مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 12:352020-02-24اقتصادي

940 میلیارد ریال در بخش صنایع کشاورزی چهارمحال وبختیاری هزینه شد


مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از 940 میلیارد ریال در بخش صنایع کشاورزی چهارمحال وبختیاری هزینه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، طهمورث فتاحی اظهار داشت: ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی در بخش کشاورزی فرایندی چند بُعدی است، که علاوه بر توسعه بخش کشاورزی، منجر به توسعه روستاها می شود و امسال 940 میلیارد ریال در این صنایع استان سرمایه گذاری شد.

وی بیان کرد: ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی در روستاها موجب افزایش درآمد روستاییان، افزایش بهره وری، کمک به کاهش ضایعات بخش کشاورزی، جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها و کمک به اشتغال موجود می کند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون در استان 940 میلیارد ریال (94 میلیارد تومان) سرمایه گذاری در بخش صنایع تبدیلی و غذایی انجام شده است که نسبت به سال گذشته افزایش 10 درصدی داشته است.

فتاحی گفت: در این مدت 29 فقره جواز تأسیس صنایع تبدیلی و تکمیلی در نواحی صنعتی استان با سرمایه گذاری اولیه یک هزار و 140 میلیارد ریال (114 میلیارد تومان) در زمینه سردخانه، فرآوری ماهی، فرآوری بادام، تولید خوراک آبزیان، تولید خوراک دام و سایر بخش های کشاورزی صادر و با صدور این جوازها، زمینه اشتغال یک هزار نفر در استان فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

940 میلیارد ریال در بخش صنایع کشاورزی چهارمحال وبختیاری هزینه شد

940 میلیارد ریال در بخش صنایع کشاورزی چهارمحال وبختیاری هزینه شد